J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

WAAAAAAAA

Publicerad 2011-01-15 20:16:38 i Allmänt

Nej, inte kan jag gå och lägga mig. Jag har ju sovit hela vägen hem, jag är inte trött.
Nu skulle jag vilja ''dansa med en flicka som dansar mig galen.'' Bara glömma bort att det är back to basic på måndag. Skolan. Den enda motivation jag har för skolan just nu är att om två och ett halvt år är det slut. Helt allvarligt. Jättesynd tycker jag och jag hoppas verkligen det går över, jag vill ju inte ägna två år av mitt liv till något jag misstrivs med. Rätt logiskt.
I går när vi satt och hade det så skönt i solen på after skin, då snackade jag med reseledaren, Carin. Jag frågade lite om reseledarutbildningen. Jag blev taggad! Får nästan en adrenalinkick när jag tänker på det. Huvudmomentet är en vecka i Bad Gastein. Då leker de ''gamla'' reseledarna jättejobbiga turister åt de nya. Är fulla, kommer med kommentarer, klagar, bryter ben och, ja är en ren pain in the ass helt enkelt.
JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

Jag får spekulera, det är inget brott. Jag vet att det är ett tag kvar och jag hinner säkerligen ångra mig och ångra mig igen. När jag slutar skolan är jag 19. ( man måste vara 18 för att få söka ) Jag slutar skolan på våren och sen åker jag till Alperna i tre månader. Ser ni någon hake? För det gör inte jag. Varför skulle jag inte göra det liksom?
Jag längtar, blir skrämd och ser jäkligt mycket fram emot mitt liv. Rätt okej känslor.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela