J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tänka på annat än -8°

Publicerad 2011-01-26 12:17:55 i Allmänt

Jag längtar till sommaren. Och helgen för då ska vi minsann köra på sjön igen! Men mest till sommaren just nu
No stress
synd att man inte får se dem från sidan, men de här kan jag verkligen tänka mig införskaffa.
De finns i en blommig version också, har sett att både Kenza och Kissie har postat bild på de. Men ska jag vara ärlig så passar grönt mig bättre. Det är ju så de säger grönt är skönt.

Härliga pjucks som jag accosierar med en promenad längst med någon kaj.
Och när vaderna är för trötta för klackar kan ju dessa söta på ta plats! Så läckra! Jag gillar verkligen seglarsko looken, kommer ihåg när pappa hade sådana när jag var liten. Då tyckte jag de var hemska, tänk så det kan ändras. Tur det för när jag var liten tyckte jag inte om varken kaffe eller Ramones.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela