J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Och mitt i allt så ska man räcka till''

Publicerad 2011-01-18 06:40:19 i Allmänt

Jag ljög. Jag gjorde inte alls någon planering över vad som ska jobbas med. Jag har lite dåligt samvete över det, det här borde jag ju vilja! Jag borde vara villig att släppa bloggläsandet för en kväll, men oj oj så lat man kan vara! Idag har jag planerat in en halvtimme åt skolan när jag kommer hem. Sen blir det stallet och hästarna!
Vet ni vad jag kom på nyss? Att jag bara behöver ha med mig datorn och matteboken idag. = ingen väska. Tjoho! Det ÄR faktiskt jobbigt att släpa runt på en väska hela dagen. Och så har jag ingen spanska idag, och det är jag helt okej med!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela