J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Löööördag för mig

Publicerad 2011-01-29 21:53:53 i Allmänt

Rullade ut Grand sporten och tog bilder till en powerpoint till ett skolarbete. Trodde pappa drev när han undra om vi skulle åka ner till isen, men det gjorde vi. Ställde upp den lite fint, tog några fina och sen satt vi fast. Drygt 30 cm sommardäck är inte att rekommendera på isen. Knuff knuff och sen åkte vi hem och bytte bil. Pappa har bytt till nya däck på Audin och hej vad det gick! K U L !
Det gick faktiskt jättebra, fångade upp sladden och hela köret! Och jag blir mer och mer sams med lådan, haha är man van vid Lisa så är det rätt stor skillnad.
Mamma, jag, Fredde, Paulina och Inga-lill var på bio i eftermiddag. Svinalängorna. Den kändes inte riktigt ''klar''. Slutet var spikat, det var inte det, men det var snarare så att huvudrollen inte riktigt var klart. Eller, hon var lite svår.
Den var bra. Naomi är en så bra skådis, begåvad till tusen! Haha, och att Ola är snygg som skam gör ju inte filmen sämre!
När vi kom hem hjälpte jag pappa att bogsera hem Valpen ( en volvo som de plogar banan med på sjön ) för att konstatera att fläkten inte var som en den skulle. Tror ni inte att jag lyckas gno skallen i motorolja eller vad?! Och jag hade mammas mössa på mig, av ull. Jag skäms. Jag är snart skyldig mamma en hel vintergarderob om jag ska fortsätta så här. Klump i magen. Tvättade den, hoppas att den inte blir allt för oanvändbar.
Då gick luften ur mig så jag kröp ner i sängen. God natt
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela