J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Klyschigt, men sant

Publicerad 2011-01-15 20:58:16 i Allmänt

Kollade på Bröllopsfotografen idag på flyget.
''Jag kan inte vara annat än mig själv.''

Såååååååååå sant.
Jag skrattar åt dåliga filmer, äter keso med sked, dricker citronsaft shots med min kusin, kramar så hårt så jag kan ( inbillar mig att det kanske flödar mer kärlek då, vad vet en jag? ) dammsuger sällan, myser med Hamlet istället för att träna, tränar istället för att plugga och ja, jag har ingenting emot det.
Och varför gör jag allt detta? Kanske för att jag har hittat så fina vänner som låter mig göra det. Kanske för att jag hellre äter efterrätt med gaffel och inte sked? Kanske för att jag börjar eventuellt lite, hitta den jag vill vara? Oj oj oj vad känsligt det där blev. Klyschigt, men sant.
Det är klar det ska vara en bild på mig här.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela