J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Klart att det ändras, mest hela tiden faktiskt

Publicerad 2011-01-26 21:05:22 i Allmänt

Låter för klyschigt för att användas, men passar så bra så jag kan bara inte låta bli! Vardagslyx för mig är en ledig kväll. Mitt kvällsschema är rätt späckat ( jag skulle inte vilja vara utan en enda grej! ) men på onsdags kvällar är det bara jag. Hur mycket jag än tycker om mina vänner så är det bara Josefine Hultgren på onsdagar. I alla fall i kväll. En annan onsdag kanske jag klämmer in något annat, men i kväll var det jag, en kiwi och datan som komponerade ihop timmarna.
Vardagslyx, inget lyxigt spa att åka till och ingen strand att ligga på. Så skönt!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela