J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Josefin x 2 + ett E

Publicerad 2011-01-19 19:40:36 i Allmänt


Vi har klätt upp oss och gått på fest otaliga gånger i varandras sällskap
Och badat en hel del
Sjungit vid några skolavslutningar
Plojat med kameran. Kommer du ihåg när vi lekte med Susannes mobilkamera? Det var på den tiden kamera just kommit i kontakt med mobilen.
Ätit och druckit har vi också hunnit med genom åren. Ja, bytt kläder med ser jag!
Där sitter hon! Årets första tekväll utomhus, tjoho!
Grattis min fin Josefin Torssander på 17 års dagen! Puss på min sköna!
//H

Kommentarer

Postat av: Josefin 17 år

Publicerad 2011-01-19 22:28:27

Åh du och jag så länge! Puss Tack så mycket min underbara kompis! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela