J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Haha, du gör lite min onsdag, Kissie!

Publicerad 2011-01-06 00:20:45 i Allmänt

Jag läser Kissies blogg, ska jag vara ärlig så tycker jag den är otroligt underhållande. Iallafall en kväll som denna. Såg ni Filip och Fredriks årskrönika? Dom sa att de skulle reda ut ''det stora bloggbråket mellan Kissie och Amir.'' Han från Debatt var där och skulle reda ut det hela. Grejen var ju att kanal 5 drev med Kissie och Amir. Men jag vet inte om Kissie spelar eller är allvarlig, men är hon allvarlig tycker jag synd om henne. Jag brukar inte kommentera, men här var jag bara tvungen! Passade på att läsa några av de andra kommentarerna, shiiiiit så underhållande! Garvar nästan läppen av mig när folk driver med henne på detta sätt. Klockrent.
Annat som gjorde min lill-lördag:
Super-duper-mega nöjd med shoppingturen mamma och jag gjorde.
Åkte Lisa
Träffade fin fina flickor, kollade på Filip och Fredrik och åt en jättegod ostkaka som Amanda svängt ihop.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela