J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En gammal fin så klart

Publicerad 2011-01-02 22:18:12 i Allmänt

''Vi köper din bil'' hörde jag från TV:n nyss. ALDRIG I LIVET! Vi snackade om det idag vid middagen. BMW:n är precis det vi behöver/vill ha. Ok, vi kanske inte riktigt behöver 225 hp, men ni kanske förstår ändå? Jag kör ju inte själv, men resten av familjen säger att det är skönt att det händer något när man tycker på gasen och ska om.

Jag skulle vilja ha en BMW 318i eller en 320. Röd. Liten, tuff, fräsig, lite ärtig skulle jag vilja påstå. Så ser den iallafall ut, jag har, vad jag kommer ihåg, aldrig sett eller hört någon i riktiga livet. Tyvärr. Pappa sa att de inte är allt för ovanliga, så vem vet? Kanske, kanske, kanske att det bli en första bil.
Fast utan flames då.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela