J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tid att njuta

Publicerad 2011-02-27 03:40:35 i Allmänt

Med risk för cancer sitter jag och äter lite för bränd rostad macka. God är den. Något annat som var gott: Tre rätters av Thomas och Waher. Vi skulle mysa/förfesta lite innan vi åkte på kalas, jag tänkte att vi kanske skulle äta tacos eller nåt. Lite enkelt och snabbt. TRE RÄTTERS! Sådana överraskningar gillar jag, speciellt när man får njuta av dom i goda vänners lag. ( ''...'' ) Fina vänner jag har!
Jag körde på byxdress i kväll, enkelt. Då slipper man oroa sig över två plagg. Kjolen lite för högt upp, tröjan lite väl mycket på sniskan och strumpbyxor som kryper ner mot knäna. Fast det hör ju till, trängas framför speglar och greja. Inte nödvändigtvis bara för att upptäcka en glansig panna eller en hårtest på rymmen, utan minst lika ofta för att beundra sig själv över hur bra man ser ut. Hur bra man lyckades med sminket eller hur bra klänningen sitter. Man får säga att man ser bra ut. ( om de andra håller med eller ej kvittar, huvudsaker är ju att man är nöjd och stolt själv )
Nu har jag svidat om. Knästrumpor och stor-som-ett-hus koftan på!
Josefine Hultgren tackar för en härlig kväll och säger
Hej då!

Kommentarer

Postat av: Assermark

Publicerad 2011-02-27 11:04:30

Man måste ju leva lite farligt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela