J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Håkan och vi

Publicerad 2011-02-11 12:42:50 i Allmänt

Jag köpte en T-shirt.
Jag gillar att den inte är helvit, lite så där ljusbege. Funderar på att klippa bort armarna.
Min första tanke på konserten var: Ta dig så långt fram som möjligt. Efter att ha trängts en stund där framme backar jag två steg och uj uj vad plats det fanns! Förblev där kvällen lång, dansade, kramades, vinkade till Håkan och hade så där underbart kul som man kan ha ibland.
Jossan, Amanda och jag stod med ett plakat ''TA OSS TILL KÄRLEK'', reflexvästar och ficklampor vid en busskur och liftade med Thomas och Johanna. Det skulle vara en överraskning för Johanna att vi skulle med. Thomas var bäst, han hade fixat mackor, äpple, dricka och en XC90 som vi åkte så bekvämt i. Tips till alla som är sugna på att köpa SUV, den var jätteskön att åka i. Rymlig, bekväm och Thomas sa att den var stadig att köra, vilket var bra eftersom det var snöstorm utanför bilen.
Klockren kväll.  //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela