J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Spread the love but keep the money

Publicerad 2011-02-26 15:11:26 i Allmänt

Jag står med kläder upp över öronen och har ingenting att ha på mig kväll. Jag har bestämt att jag har köpstopp, har fått för mig att jag ska spara pengar. Jag vill så gärna till Beyond Retro! Jag vill strosa runt där, kolla på varje plagg och undra vad för historia de bär på. Nej, först och främst vill jag köpa plaggen, sen kan jag drömma mig bort i landet utan gränser och hitta på klädernas förflutna. Helst av allt skulle jag vilja hyra affären, vara där själv. ( + några kompisar och BR's crew så klart ) För då behöver man inte lassa på 10 klänningar, in i provhytten, av med kläderna, på med klänningarna, på med kläderna och ut och hämta nya plagg. Har man stället för sig själv kan man springa runt i underkläder och prova kläderna där man hittar dom, man behöver inte krångla med provhyttar och grejer. Smart va? Är det någon som vill hyra BR till mig? ( Kanske kan passa med lite köpstopp nu då.. )
Drottninggatan 77 in my fucking heart!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela