J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kurrar det i magen?

Publicerad 2011-02-13 09:47:12 i Allmänt

Fick ett sms igår av en av mina änglar ''Vill du äta pannkakor?'' Jag är inte så där jätteförtjust i pannkakor måste jag erkänna, men ibland, ibland kan jag verkligen längta tills det är pannkaksdags! Pannkakan i skolan är ju inte hemmagjord, men jag äter vegetariskt och då fick jag pannkakor till efterrätt en gång. Kors i taket vad goda dom var! De var hemmagjorda och jag kan nästan svära på att de var stekta i smör.
Idag ska jag göra amerikanska pannkakor till frulle. Serverar dem med bacon, avokado, lönnsirap, sylt, tomat, majs och kaffe. Eftersom jag inte ätit sen jag gjorde det sist så är det dags för lite påfyllning.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela