J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

If I sing my little song

Publicerad 2011-02-13 22:45:51 i Allmänt

Idag har jag ätit rådjurs biff. ( alltså en steak, inte en färsbiff ) Perfekt tillagad! Röd i mitten, så där så den inte koagulerat, uj uj uj så gott det är! Och med pannkakorna till fulle så har jag bara ätit goda saker idag. Pannkakorna blev så där jättebra som de bara blir ibland. Vet inte vad jag hade för magi i, men ibland blir det lite extra bra av någon underlig anledning.
Åkte hem till Sofie och skrev CV som vi ska skicka ut till alla som kan tänka sig ha ett sommarjobb ledigt. En snabbis på gymmet och nu ligger jag här. Mellan ett urgött duntäcke och ett knöligt lakan. ( Nej, jag har inget behov av att bädda varje dag. )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela