J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I´m into you

Publicerad 2011-02-07 12:21:13 i Allmänt

Idag har jag skriftligt prov på HLR. Det ska nog gå bra, det är mest logiska saker. Annars då? tekväll hos mig i kväll, längtar efter att få snacka igenom helgen. Vi är intresserade av lite samma saker, inte som med killarna i klassen. Jag berättade att jag gjort om en tröja ( känns som jag tjatar en del om det.. ) jaha, ingen brydde sig särskilt om det. Bristande intresse. Synd kan jag tycka. Fast jag ska inte skylla något på dem, det är ju inte så att jag håller koll på vilka fotbollsspelare som säljs till vem och för hur mycket. Bristande intresse där med. Så kan det gå.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela