J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fullt upp

Publicerad 2011-02-08 21:56:20 i Allmänt

No time for bloggin' today, I'm aware.
Jag kom försent till skolan, bussen var sen. Jag åkte från Vingåker idag och det går flera bussar till Katrineholm från stationen än en. Några kör en omväg och kör förbi Duve innan de åker ner till stan och några åker direkt till stan. De första bussarna är alltid knökfulla, är man smart ( eller lat för att man inte orkar trängas längst fram i kön ) har man lite is i magen och väntar på de senare bussarna. Jag åkte med Sofie och hon skulle ner till Duve, den sista bussen går dit så vi tänkte att vi tar den. Det ledde till en försening på ca 15 minuter. Den kom, men den kom sent.
För min del gjorde det inte så mycket, hann med de uppgifterna vi skulle hinna med och lite till tillochmed. Vi fick tillbaka matteprovet vi skrev förra veckan. ALLA RÄTT! TJOH! Det trodde jag inte om mig själv. Det är nog det enda provet jag har haft ALLA rätt på och det är ett matteprov. Har jag nämnt någon gång att jag och matte inte riktigt går hand i hand? Jag skiter i jantelagen nu, jag är stolt! Och det är jag med all rätt.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela