J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fitness Jossan på språng!

Publicerad 2011-02-24 22:33:17 i Allmänt

Mina armar kommer förmodligen kännas som tunna spaghettisar i morgon och händerna kommer tynga ner spaghettisarna som blowlingklot tyngde ner mina riktiga armar när jag var liten. Nu har jag brutit ner musklerna och i natt ska jag vila mig i form. Det är ju så! Det är vilan efter träning som ger musklerna en chans att byggas upp. ( Bör nog fundera över karriär-byte, PT skulle kanske passa.. )
Jag sprang på bandet, kände värsta flowet och hyfsat fort gick det. Skosnöret åker upp. Sen joggade jag ner i två sekunder och kände mig mer eller mindre kass på löpning.
Dagens vuxen-insikt: En klase vitlök kostar fyra kronor. Och nu förstår jag varför gubben i ''Vi hade i alla fall tur med vädret igen'' menar när han myntade uttrycket ''Billigare än lök!''
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela