J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tårar i pälsen

Publicerad 2011-12-25 01:30:45 i Allmänt

Klapp efter klapp delades ut och och när nästan alla var slut var jag så glad att jag glömt bort Freddes present. Hon har gått och skrutit om vilken mega-dumder-bra present hon införskaffat åt mig i mer en än vecka. Jag är sjukligt nyfiken så att säga så till mig kan jämföras med att döda mig långsamt.
Pappa läste rimmet och jag blev så glad så jag knappt visste vilket ben jag skulle stå på! Fredde kommer med en liten Ofelia till mig. 10 veckor gamla, bedårande lilla Ofelia! Jag fick en dvärghamster av min kära systeryster.
Jag är fullt medveten om att det låter som ett skämt, men jag blev så himla himla glad, trodde inte att det var sant i början.
Jag brydde mig inte ens om att försöka hindra tårarna, kände på mig att det inte var någon ide. Så väldigt lycklig var jag. Är jag.
För er som inte riktigt vet om så kan jag meddela att mina förra hamstrar ( rip och korstecknet ) har hetat Hamlet, denna gången blev det en tjej. ''Hamlet dog ej av borelia, här får du en Ofelia!''
Ni som fått barn förstår hur lycklig jag är. Ni som varit kära förstår hur lycklig jag är. Ni som firat den bästa julen förstår hur lycklig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela