J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Känslan i magen

Publicerad 2011-12-12 15:52:43 i Allmänt

Jag ska ge julen en chans i år.
Får lite ont i magen varje gång jag hör ordet, det är så laddat och allt ska vara så bra. Man ska tycka om att umgås med de som man firar med, man ska tycka om att ge presenter, tycka om sill och vara fridfull mest i allt. Och bara för att så blir det inte så. Jag lyckas alltid skaffa mig hiskligt höga förväntningar och det det absolut värsta man kan göra.
Och så klart stressen över att alla ska vara glada. Och stressen när jag inser att jag inte är glad själv, man måste nämligen var det på jul så man inte gör någon liten kusin ledsen. Typ.
I år får det bli som det blir. Vi ska fira hemma på Hullagård och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela