J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag har inget mer än mina tankar

Publicerad 2011-12-08 22:08:36 i Allmänt

Varför är det så att vissa människor pratar väldigt högt med en fast att man står ungefär, precis, nej exakt sjuttiotvå centimetrar ifrån?
Är det för att jag är döv? -Nej
Är det för att han tycker sig vara lite bättre än mig och liksom vill påpeka avståndet? - Kan så vara.
Är det för att han vill pröva mig och se lite vad jag går för? -Ja, kan så vara det med.
Vilket fall så är det lite tjatigt. Att man måste hävda sig jämt och ständigt.
Ingen stor grej, bara något jag råkade lägga märke till dagen till ära. Att här ska vi minsann inte släppa till hur som helst! Känns så bajsnödigt bara. Let loose liksom! Hoppa lite upp och ner samtidigt som du slänger huvudet åt både höger och vänster, gärna på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela