J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Florence Valentin

Publicerad 2011-12-20 23:31:35 i Allmänt

Fick nog av P3, fått nog av mespop. Fick nog av spalterna och gick ner på systemet.

Gick ner till station och vänta på nåt som ändå aldrig kom.

-

Har nästan obegränsat med energi. Haft det de senaste dagarna och det äger så himla tungt! Här om dagen visste jag inte vart jag skulle ta vägen med all kraft så jag hoppade upp och ner i köket, sprang fort som satan i trappan, fortsatte till mitt rum, vände och sprang ner, hoppade lite till i köket sen bad mamma mig att sluta.
Heeelt sant, lovar och svär. ( järnvägars också! )
Ömsom sprang ömsom gled på isen och ömsom njöt på vägen hem från bussen. 1000 gånger roligare än att gå, lovar och svär på det med.
Nu ska jag tokintensivt titta på film så jag blir trött i bollen och känner för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela