J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Finfika

Publicerad 2011-12-22 22:59:10 i Allmänt

Provade knäskydd på Kullbergska och var så nära tårar, så nära. Blink blink och ett ''toppen, det blir jättebra tack och hej.'' Bytte om och gick till sjukgymnastiken istället. Cyklade så jag trodde benen skulle gå av, sprang mig trött och ändrade lite i schemat. Känns ändå helt okej, ska göra tester i januari. Håller tummarna och håller nästan krampaktigt i hoppet.
Levererade honung och en locktång, gick till stans mysigaste fik med mor och syster.
Där var det en man som sprang ( ja, han SPRANG ) och satte sig vid bordet jag just skulle lägga vantarna på. Han satte sig och såg så där äckligt nöjd ut, log. Det var inte ens fullt i lokalen! Blir lite idiot på sådant, men han såg lite retarded ut så jag ger honom det. ( skiter i att man inte får säga så, han sprang ju och roffade åt sig bordet! Skyll dig själv gubbe ) Fick man inte en bra look av morsan och farsan kan han ju iaf få bordet.

God grej jag åt, sockerhöga åkte vi till mataffären och tävlade om vem som kunde hämta bregott snabbast. Köpte även prinskorv från en köttbutik i K-holms stad. Träffade mammas och pappas gamla klasskompis från Alnarp där, tog i hand och sa att ''nej men, hej vi har ju setts förr!'' Hälsade på hans två söner också, tyckte det vore bitchigt att låta bli liksom.
Körde hem, badade länge och läste grabben i graven bredvid för ungefär 111 gången. Tokbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela