J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Wiiiiiii! Så treeeefligt

Publicerad 2011-08-25 19:31:56 i Allmänt

Igår när jag tog mat i skolan sa en tjej till mig att hon gillade min frisyr. Sen sa hon att hon gillade min stil. Sen sa hon att den var frän. Sen var jag glad hela långa dagen.
Huvudsaken är ju att jag trivs och det gör jag. En bonus om någon annan där ute också gillar det. Gör någon där ute inte det är det ju skit samma, men rackarns vad glad jag blev när hon sa så!
Ungefär så awesome kände jag mig. Fast inte så där stoneface som på bilden, så kan jag aldrig vara när jag är glad. Tecken på att jag är glad; jag LER. Mest hela tiden. När jag är glad alltså. Annars kan jag gråta, vara oengagerad eller trött. Men mest glad tror jag. Hoppas jag.
//H
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela