J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mina demoner dansar hambo

Publicerad 2011-08-19 14:34:56 i Allmänt

Det landar små droppar på fönsterrutan, låter som höst.
Jag är inte klar med sommaren än. Inte klar med bara ben och solvarma axlar.
-
Ser ni hur bedårande fin denna bilden är?!
-----
När jag blir stor och har familj och så, då ska vi åka till mormor och morfar ( alltså mamma och pappa. ) Bada, äta bullar, plocka smultron och vinbär och äta direkt från busken. Dricka svinkall hemmagjord saft, ha picknick i hagen, gå på upptäcksfärd i skogen och hälsa på grisarna. Och klappa katten.
Och låta mamma ta hand om kidsen. Så det kommer finnas plenty of time för mig och min man att bara ligga i solen och läsa böcker, gå långa promenader i skogen och umgås.
Men nu är jag fortfarande sjutton år och har ännu inte hunnit uppskatta den fina uppväxt som jag faktiskt haft. Jag är för cool än så länge.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela