J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Uj uj så fruktansvärt roligt

Publicerad 2011-08-10 22:10:49 i Allmänt

Nu har de lagt ut schemat inför kommande läsår.
Nu ser ni ju kanske inte hur det ser ut för det var värst vad smått allt blev. Men jo, det här ska nog gå vägen, det tror jag!
Pappa sa en sak idag ( pappa rimmar och får fram alla megatråkiga skämt ''I Regna kan det inte var så soligt'') Idag var det ''Har du sett en norsk som spottar på en torsk?'' Och jag lipade nästan av skratt. Kombinationen trött Josefine och så dåliga skämt så man skrattar åt att de är så dåliga, den gör att jag skrattar. Massor skrattar jag. När vi tittade på fotboll på TV senare skulle jag upprepa men råkade säga ''Har du sett en Norrman som spottar på en torsk'' vilket slaktade skämtet hårt och skoningslöst, men då skrattade vi om möjligt ännu mer.
KNAAAAAAS i tv-soffan.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela