J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Imaginary friend

Publicerad 2011-08-14 00:55:34 i Allmänt

Jag önskar att jag kommer umgås med musikaliska och lite tokiga människor när jag blir stor. Jag vill också umgås med sofistikerade människor, obotliga romantiker och indiesnygga killar som inte bryr sig om att de är snygga, de bara är det. Och människor som varit över hela jorden och har kloka tankar om det mesta.
Någon som känner ett romantisk musikgeni som trivs bra i societeten, har bott i Taiwan och kan flytande franska? Och som dessutom kan tänkas bli bästis med mig.
Imorgon kommer Sofie hit, hon är varken särskilt romantisk, musikalisk ( förlåt Sofie ) eller berest, men oj vad jag gillar henne ändå! Samma sak med de andra fina flickor och pojkar jag umgås med, galet bra även fast de kanske inte passar in på det ovanstående.
Kanske bara finns som covergirls i mitt huvud.
-
Lite freak-varning. Jag är lite av ett kontrollfreak utan någon som helst kontroll. Mitt sinne spelar ett spratt med mig när jag inser att jag inte kan avgöra eller bestämma över vad som kommer hända i mitt liv nu när jag är en bortsprungen, BH lös 17 åring i mellanmjöken Sverige. Fast det har blivit bättre. Keep up the good work Josefine!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela