J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I <3 utfall från step-up bräda!

Publicerad 2011-08-04 22:14:17 i Allmänt

TJOHOOOOOOOOOOOOO!
Förutom min rödbrända rygg så leker livet nu. Flyter på ganska så bra. Iaf vad det gäller knäet. När Annika sa att jag skulle få träningsvärk imorgon var det på vippen att jag började tjuta av glädje. Och sen när hon sa att jag skulle kunna åka skidor i vinter, då kunde jag inte håller ner smilbanden längre! Tur att öronen tog emot.
Jag har för första gången sen den sjunde Mars känt att musklerna i benen är trötta. Och för tillfället är det den bästa känslan som någonsin har existerat på denna jord!
Jag längtar tills jag får köra intervaller mellan träden i skogen.
Jag längtar tills jag får köra så det ryker i puckelpisten.
Jag kommer alltid tycka det är underbart att knappt orka gå till hotellet för att benen är helt slut efter en dag i pudersnö. Och jag kan knappt bärga mig tills nästa gång! Till slut skrattar man bara. Sen ligger man där på sängen helt matt och garvar åt absolut ingenting. Och sen går man ut äter man såååå god mat, utan smink för man smorde inte in sig innan på dagen så huden stramar lite. Hyn är också lite torr, jag antar att det har något med höjden över havet att göra eller den torra luften.
Summan av kardemumman: Jag är trött i benen och glad. Känns lite som jag kan se ett ljus i tunneln nu. Ja, det har faktiskt känts som ett svart hål som bara suger energi. Inte så konstigt, det är ju så det varit.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela