J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Franska kyssar i karusellen

Publicerad 2011-08-20 01:05:21 i Allmänt

Så här spenderar jag helst en kväll för mig själv:
En stor säng
En dator med internetuppkoppling
Pluras kök på tv3play
__________
Jag tror inte det kan bli så mycket bättre ikväll. Och så har jag nog fått en ny idol, Timo Räisinen. Kors vilken fin grabb!
Mer? Jag tycker så väldigt mycket om Plura och hans gäster. De är lite så som jag önskar att jag var eller kommer att bli. Eller rättare sagt, de är precis så jag vill vara. Nu funkar det ju som så att önskningar inte slår in bara hipp som happ. Tyvärr. Kanske ändå, om jag äter upp mina grönsaker och är snäll hela året? Kan jag kanske bli lite som Plura och hans kompisar. Lite bara. Så där mega-ball som bara vissa personer är. Lite av den känslan. Och det är ju hur andra människor uppfattar mig, inte hur jag själv uppfattar mig, tyvärr. Det hade varit lättare, iaf ibland.
Nu ska jag sluta pladdra på om sådant som är för heligt för att diskuteras och för abstrakt för att kunna förklaras. God natt //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela