J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ett steg ut från verkligheten

Publicerad 2011-08-25 22:05:36 i Allmänt

Jag bryr mig inte om vad du tror så länge vi kan sitta ner och resonera.
Erat rakvatten täcker inte likstanken.
Så fördöm mig det gör mig det samma.
-
Så, nog med Kapten Röd poesi.

Idag svetsade vi. Vi började med något nytt, motsvets. Nej, jag kan inte förklara det enkelt och bra. Det är helt enkelt en annan typ av svetsning, som när man byter söm på symaskinen ibland raksöm och ibland sicksack. Innan körde vi frånsvets, nu motsvets. Svårare, men kul. Ja, det är kul!
Och så skulle vi rita vårat drömhus på ritningslektionen. Det var med kul.
Cocoste ikväll igen förresten. Sweeeeet!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela