J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det slog mig bara.

Publicerad 2011-08-04 22:27:52 i Allmänt

Från Blondinbella. Hon tycker att färgen lila kan bli så hård mot en blond kaluffs. Och att det är därför hon inte tycker att hon passar i lila.
Nu får ni inte tro att jag inte gillar Fröken Löwengrip, för det gör jag! Önskar att jag också var så himla engagerad i typ allt.
Till saken; Tänker människor så här? Jag har aldrig reflekterat över att lila kan bli hård mot blondiner. Aldrig i hela mitt liv har jag ägnat en tanke åt sådant. Tror jag.
Nu tror jag inte det bekymrar Blondinbella så hämskans mycket att hon tänker på sådant, men jag måste erkänna att jag är rätt glad att just den hjärncellen inte funkar på mig. Vad jobbigt det skulle vara om jag gick runt och hade massa sådant i huvudet.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela