J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är frihet att tycka att man är snygg

Publicerad 2011-08-08 23:17:40 i Allmänt

Har ni skrattat så mycket så skrattet ni framkallar inte räcker till? Så man måste använda armar och ben för att få ur sig allt bubblande skratt. Man vill liksom bara att munnen ska kunna leverera skrattet mycket fortare, typ som ett myggbett som man inte kliar tillräckligt mycket på.
Så har jag skrattar idag.
Förutom massa gott bröd och olika teer så bjöd tekvällen på en hund. Sofia och Hana har blivit med hund, Ludde. Ludde är jättejättejättesöt och passar deras familj som handen i handsken tycker jag det verkar som. Vi provade ett nytt te, polkagris-te. GOTT! Ja, jag lovar, det var gorre!
Jag hade på mig ett par nytvättade jeans ( älskar nytvättade jeans, de sitter som en smäck! ) och sen när jag borstade tänderna så dreglade jag så klart tandkräm på dem. Då vek jag snabbt som bara den ihop dem och la dem bland de andra jeansen, då kommer jag garanterat ha glömt att det är en fläck på dem och så kommer jag använda dem som om ingenting hade hänt. Smart va?
Jag hade hatt på mig idag, mest för att håret är kaos men också för att det är fint och jag känner mig fin när jag har något på knoppen, t.ex. en hatt.
Jag kanske inte ser så glad ut, men det var mest för att folk skulle fatta att jag tog kort på mig själv om jag började garva mot kameran. Då klev Mr. Jantelag in och drog ner mina smilband, det vore ju fruktansvärt pinsamt om de två personerna några säten bakom mig skulle få reda på att jag gjorde som alla andra och knäppte ett egokort. Fruktansvärt pinsamt då alltså. ( Nej, jag är sarkastiskt.  )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela