J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Alla sjunger bibapelula

Publicerad 2011-08-20 01:37:15 i Allmänt

Miljoner mil och vägar, men jag är inte hemma än. Det finns ett hus söder om midnatt, vi är på väg mot paradiset. Vi som är nattens barn ikväll.
/P.Jonsson
_____________________
De säger att hon lever ensam och kanske vill hon ha det så. Men om hon lärde känna mig, skulle det ändra något då? Jag står vid hennes port och hjärtat slår. Jag går fram till hennes dörr och knackar på.
/M. Scocco
_____________________
Och vem blir inte kall, naken och våt i en kall hall.
/M. Krunegård
_____________________
För pojken som spottad snus och ville bli stor. För mannen med gitarren som fann orden som blev en vacker sång.
Jag beundrar alla som kan hitta orden och göra en sång. Jag kan det inte.
För en bild utan skärpa
Och för en bild med.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela