J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vissa gillar bacon, andra gillar slitna t-shirst från 90-talet

Publicerad 2011-04-17 22:09:10 i Allmänt

Jag är en sucker för t-shirts. Gärna töntiga som denna:
Den är för mycket, den är hemsk. Typ som en ful reklam t-shirt. Om jag skulle äga den där skulle den vara sönder-sliten, den skulle tillbringa fler timmar på min kropp än i garderoben.
Eller t-shirts som menar något
Även fast det kanske inte menar något stort egentligen. Fast att desto mer man tänker på det, ju mer menar den.
Andra t-shirst jag gillar, antagligen för att man bara behöver ett par schysta jeans till.
Ser ni Florida linnet rätt högt upp? Jag. är. typ. kär. Och den grön/vit randiga? Om man klipper av den lite så får man garanterat en grymt magtröja.
Och så bara för att de är för fina för att ignoreras så ger jag er två sweatshirts också:
Nu ska jag nog sova lite //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela