J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Skaka roooompa!

Publicerad 2011-04-12 08:21:55 i Allmänt

Den där zumban jag utförde igår ( ooooooo yeeeeeeees! I did ) var inte jättebra för mitt knä känner jag. Lite svårt att sova, jag har pose som funkar, bara ligga på ena sidan annars kommer knäet i kläm och det blir mer eller mindre omöjligt att sova.
Nu vet jag inte om det är av eller trasigt, men bara känslan av att något i mig skulle vara sönder får mig att må illa. Blir lite illa till mods när jag tänker på det, jag kommer inte bli någon hurtig mamma som tar ungarna på cykelturer och picknickar i en skogsglänta. Fast sen tänker jag på min egen mor som inte haft något korsband sen -1980. Och visst har jag både varit på cykeltur och picknick med henne. Ja, ja jag är ju inte död än!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela