J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Plura, Carla, Elin, Jason, Stefan och Jag

Publicerad 2011-04-19 23:31:07 i Allmänt

Kors i taket säger jag bara!
Nu säger jag det här för stunden, fast jag tror jag kommer säga det imorgon med, men om jag skulle till en öde ö och bara fick ta med mig en handfull människor så skulle denna mannen hamna högt upp på listan.
Stefan Sundström
En nykter rockstar på vegan-diet som bor på landet, spelar gitarr, har tjockaste snusläppen och som om inte det vore nog så är han dessutom utsedd till Sveriges sämst klädde man! Jag veeet, det är otroligt, han är fantastisk! ( Jag vet att han fått i sig lite av det dåliga livet har att bjuda på också, men va fan. Även solen har fläckar! ) Han är så snuskig, fast jag kan inte låta bli att tycka snubben är charmig. Han var väldigt snygg när det begav sig, snygg nu med fast på ett annat sätt.
Hur kommer det sig att jag plötsligen blev kär i honom då? Jag har kollat på Pluras kök och han fick den ärat att vara med. Elin Klinga var där med, rackarns vilken snygg kvinna! Hon är skådespelare på Dramaten och det märks, på ett bra sätt. Sättet hon pratar och sättet hon för sig på. Jag gillar gravida kvinnor, dom sitter på en stol på ett helt annat sätt än andra och typ skiter lite i, inte hur dom ser ut, men lite i deras sätt att uppenbara sig på.
Nu ska jag släcka mina små tindrande och låta min kära lilla kropp sova. I morgon ska jag jobba.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela