J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

It's a never ending story, so they say

Publicerad 2011-04-14 22:19:05 i Allmänt

I've got punched in the face.
Ska man slå tillbaka då eller le, tacka och ta emot?

Fan. Jag har varit glad alltför länge nu, nu kommer en svacka. Känner det på mig, fan. Jag orkar inte vara ledsen och nere och tycka allt är dystert och tråkigt.
Och allt bottnar ju i något, nu ska jag bara lista ut vad det är. Ta tag i situationen och komma lite närmre den jag är. Typ.
Fan. Och förlåt för att jag använder fula ord. Fast det är så det känns ibland, fan liksom.
Och så är det fel på fucking miniskeln också.
Nu gör jag så här: sover några timmar, vaknar och finner lite livsgläjde igen. Klubbat och klart!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela