J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Goder morgon

Publicerad 2011-04-21 09:12:55 i Allmänt

Jag vaknade klockan åtta idag! Tjoho! Det är jättebra för då har jag flera timmar på mig att göra saker som ska göras. T.ex. Äta frukost, ta undan alla kläder från badrummet ( jag slänger alltid av mig kläderna där innan duschen och sen ligger dom kvar där, nu är högen rätt stor ) läsa tidningen i solen, städa på rummet ( för alla kläder som jag sedan bär upp på rummet hamnar konstigt nog oftast i en annan hög på golvet, sen om dom har tur kommer en städdag och dom blir inhängda i garderoben. )
Till frulle äter jag fruktsallad ( ett väldigt stort äpple, halv banan, kiwi och päron ) med keso och kanel. Och dricker en kopp te, något orientaliskt, grönt. Jag har kommit på en sak! Det är nog bra att äta fruktsallad, inte bara för att det är nyttigt utan även för att det tar en evighet att äta! Dom säger ju att man ska äta långsamt och tugga väl, det är precis vad man gör med fruktsallad. Det är så mkt bitar att få på gaffeln och tugga sig igenom. Speciellt om man har lite solrosfrön i. Och gott är det!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela