J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det var grönt

Publicerad 2011-04-05 22:38:37 i Allmänt

Fönstret på Söder i somras.
Samma fönster i vintras.
Jag har kommit på mig själv, jag längtar alltid till något. Är det inte sommarlov så är det gasa på isen vintertid. Time for a change: ( tuffare på engelska. ) Det här låter så klyschigt så det gör lite ont i mig, men nu ska jag leva lite mer för stunden. Visst längtar jag till sommaren väldigt mycket, men jag kan lika gärna ta hand om tiden jag lever i nu. Tråkigt om en hel vår skulle gå till spillo bara för att jag längtar efter sommar och sol. Lite så tänker jag.

Nu har Fredde och jag diskuterat om hur vida Sverige ska fortsätta med vapentillverkningen eller lägga av och bli lite mer moraliskt korrekta. Jag ska föra en argumentation imorgon på SO:n om det. Ett bra agrumment: Om det inte skulle finnas några vapen skulle vi inte behöva försvara oss mot dom.

Nu ska jag sova. Godis nattis //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela