J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är för oss solen går upp

Publicerad 2011-04-17 01:18:42 i Allmänt

Idag har jag varit på gymmet, i stan och kollat på konst, kört bil, städat bil och träffat Johanna. Intensivt, fast jag har inte känt mig stressad alls, GOTT!
Städning av bil: Jag hade klänning på mig, en blommig klänning som man måste ha underklänning under så man inte visar hela härligheten när vinden tar tag i klänningstyget. Till det, blommiga strumpbyxor och gröna fina gummistövlar med små blommor på. Tvättar man bil med högtryckstvätt behöver man en regnjacka också, det fick bli en ljusgrön. Och konstigt nog, men jag kände mig hur fin som helst! Håret på ända och klänningen som for överallt och ingenstans. Trivdes.
Nu ska jag fortsätta sms-konversera och komma på vad min mening med allt är.
Jag hoppas att jag har en sådan goding att tvätta när jag blir stor.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela