J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Any way you want it, that's the way you need it.

Publicerad 2011-04-10 20:14:53 i Allmänt

Om man vill ta det lugnt fast ändå inte sitta framför TV:n och slöa kan man måla element. Lagom ambitionsnivå för mig en söndag. Lyssna på radio, sjunga med lite och dagdrömma en stund. Jag, ångorna ( hehe, skoja bara ) bygglampan och ekot som är i ett omöblerat rum. Ibland är det nästan så jag undrar om jag ska ha något annat än en säng bara. Lätt att städa, stor yta att leka/göra läxor på, fint eko.
Jag är rädd att jag måste sträcka mig till något mer än en säng, alla prylar ska ju få plats någonstans. Gardiner kanske jag slipper undan, det vore skönt.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela