J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tänk att kläder kan sitta så bra!

Publicerad 2010-09-11 11:43:43 i Allmänt

Helg/hotell frukostar är bland de bästa måltiderna man kan äta. Där planerar vi, äter gott, diskuterar Lantmännen ( ingår om man bor på bondgård ) och allt annat sådant som man inte hinner med annars.
Idag till exempel tog jag på mig mammas 521:or ( jag har lagt upp bild förut ) och min wow t-shirt som jag klippt av ärmarna på. Den är fearce!
Jag showade för mor och far och undrade om det kunde bli mer åttio-tal. Pappa tänkte och sa sedan '' Ja, jag tycker det ser bra ut, så nej.''
Mamma påstod att det saknade axelvaddar, men jag klarar mig utmärkt utan!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela