J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Som en gnällspik bakåt lutande öron

Publicerad 2010-09-02 19:02:01 i Allmänt

Första bilden med Macen.
Ibland har man större tur än man förtjänar alltså! Vi slutade 16.00 Bussen hem gick 15.45 eller 17.35. Jaha, vänta på en buss är ju inget man föredrar, men fine. Mamma ringde just när vi slutade och undra om hon skulle hämta mig i Vingåker. Jag slapp tillochmed bussen, åkte med vaktmästaren hem, det är Sofies morbror eller farbror. Bra va? Jag slapp vänta på bussen i 1 och en halv timme. Ist lekte jag mamma på ica och körde kundvagn.
Nu ska jag och gnällspiken på bilden gå en sväng. //H

Kommentarer

Postat av: Moster Cathy

Publicerad 2010-09-04 18:12:47

vaffö ä ho gnälli (smålänska)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela