J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

let your body decide

Publicerad 2010-09-12 11:09:41 i Allmänt

Ja, holy makaroni!
Jag vet inte om jag vågar titta på bilderna någon tog med någons kamera igår.
Vi kom överens en sak, om man inte svettas så har man inte dansat. Och inte blev det bättre när någon sa att det var rejvparty på gång! Jag har aldrig pumpat ett cykeldäck så hårt och så länge förut.
Kul är bara förnamnet. Awsome räcker inte riktigt och jag vill inte svära så FY F*N VAD HE***TES J**VLA KUL jag hade det igår.
Nu har vi intagit frullen och snart styr jag kosan hem mot Österåker och Donna. Långa rundan blir det dagen till ära!
Och nu satte hon på Waka Waka, jag får inte nog av musik! //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-09-13 11:13:34

Så jävla minnesvärt, helt klart en utav de bästa danskvällarna på länge! :D

Postat av: Kimfride

Publicerad 2011-07-07 14:30:59

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela