J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hgtfdyu

Publicerad 2010-09-07 12:28:42 i Allmänt

Dötid i katrineholm är jag bäst på! Jag har inte orkat kolla på schemat, vet redan att jag antingen kommer ha jättebråttom eller så kommer jag ha all tid i världen.
Jag ska transoprtera mig från Duve till Sjögrens trafikskola. Det börjar på Sjögrens 16.45, jag vill inte titta efter när jag slutar på Duve. Och så skulle jag behöva äta något, jag vill äta något fräscht, men inte sallad. Inte en mix-sallad med kräftor och feta. Och framförallt inte med curry dressing, den fick jag nog av igår. Då var det gott, men skulle jag känna doften av curry nu, då skulle min mage vända sig ut och in.
Nu har jag verkstadgrund ///H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela