J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fänkålssoppa med räkor

Publicerad 2010-09-08 21:33:19 i Allmänt

Nu mår min kropp bra. Den har fått träna, röra på sig, göra av med energi. Amanda och jag gymmade och simmade. Och nu känner jag mig trött, men inte så där jobbigt trött. Nu känner jag att jag skulle kunna dra en promenad med Donna ( om hon inte skulle vara mörkrädd vill säga. ) tvätta, laga mat, diska, städa. Inte stryka, inte fysiskt nog, men fattar ni? Men när jag lägger ner huvudet på kudden så kommer jag somna bums! Jag vet en som mediterar innan hon ska sova. Om hon inte gör det har hon jättesvårt att sova, men det räcker med 10 minuter och sen är hon väck. Jag mediterar på mitt eget sätt kan man säga.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela