J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

det är NAJJS

Publicerad 2010-09-07 16:43:38 i Allmänt

Jag tycker det är väldigt kul att träffa folk jag någon gång varit i kontakt med. Till exempel en kille som går samma spanska klass som mig. Jag har varit på ridläger hemma hos hans pappa, lika trevliga både far och son.
Jag visste inte riktigt om han kände igen mig eller inte, såg honom vid bussen. Vad gör man liksom? Jag gick fram och undra om han kände igen mig, sa att det var helt ok om han inte gjorde det i och för sig. Han är lika bussig som jag minns honom! Bra där Josefine! ( Ja, klart man ska ge sig själv en klapp på axel när man gör något bra! )
Nu ska jag gå körkortskurs
Tjena mittbena! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela