J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vilken underbar dag det är

Publicerad 2010-10-07 11:47:52 i Allmänt

Vi satt och snackade om balen, frisyrer och sånt vid maten hemma när det nu var. Här kommer en grej som jag förmodligen aldrig kommer sluta skratta åt:
När vi kom ut i paren så stod ju folk och kollade och tog kort och så. Framför Fredde stod två tjejer, när jag dök upp i dörren sa den ena ungefär så här ''Men Gud vad ful hon är i håret.'' Varpå den andra väser ''Tyst! Hennes syrra står bakom.'' Jag vet inte vem det var, men ärlig talat så bryr jag mig inte. Jag tycker bara det var jäklig komiskt.
Om man bara är tillräckligt underlig så är man ju inte som alla andra. Varför? För att alla andra inte vill vara underliga.
Jag vill vara snygg men inte som alla andra. Hur gör jag då? ...
...Jag klär mig i rutor och ber frissan fläta håret.
Idag har jag skitfula knästrumpor på mig. Men det var inte meningen, jag tänkte att det skulle se bra ut. Även solen har fläckar eller hur säger man?!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela