J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vi som har allt, vi som saknar

Publicerad 2010-10-12 23:58:17 i Allmänt

Ibland kan livet vara riktigt pissigt, det är inget att gömma. Upp och ner som en puckelpist, förhoppningsvis går det över till små vägbulor när man växt till sig lite.
Jag kommer så väl ihåg en gång på bussen på vägen hem från Vidåker. Jag satt och lyssnade på Lars Winnerbäck och allting var så där pissigt som det kan vara ibland. När jag satt där i min ensamhet och dividerade med mig själv så sjunger Winnerbäck ''badda såren med salt, det går åt helvete med allt.''
Det var hårt, en sekvens jag nog aldrig kommer att glömma.
När livet ger mig en sur citron flinar jag och ber om en till

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela