J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Sitter på gymmet

Publicerad 2010-10-11 17:44:03 i Allmänt

Passar på att blogga när jag får en sekund över. Fast egentligen har jag inte en sekund över, jag borde plugga.
Vi hade beeptest i skolan idag. Det gick apbra! 12.2. För er som inte vet vad jag tjabbar om: Det är ett uthållighets/ konditions test. Man springer en sträcka på 20 meter, vänder, springer tbx och så håller man på tills man inte pallar med mer. Man måste hålla ett visst tempo bara, det är här beep:en kommer in. När det piper ska man vara vid 20 meters linjen, hinner man inte med, ja då är man helt enkelt ute ur leken.
Det var roligt, tror det var roligt för att det gick så bra.
Kul kul jobbar på SKF. Humor!
Nu ska jag burna iväg till Amanda för några koppar te och massa snack, sånt som bara VI kan!
xoxo//H
Idag har jag mammas asballa cepe och den får mig att känna mig som en snygg kulturflicka, spec när jag har solglasögon som är lila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela