J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Om jag blundar så finns jag inte

Publicerad 2010-10-28 11:29:09 i Allmänt

Idag känner jag mig som en mosad potatis. Det enda som sitter någorlunda som ska är glasögonen. Ju mer jag använder dom, desto snyggare blir dom!
Men mosad potatis, absolut. Kläderna vill inte sitta bra, frillan vet jag inte hur den ser ut eftersom jag tröckade ner en mössa över katastrofen. Ja, mössan är helt ok också. Skorna, jag valde ett par vita, dammiga sneakers med röda prickiga snören. Dom var söta, men det var innan dom blev för slitna. Jag valde en rätt så tjock tröja, så jackan hänger lite på sniskan.
Rösten vill inte heller hänga med. Jag låter jätteblyg och jättemesig när jag öppnar munnen för att hälsa på någon eller något.
MEN
Igår vad jag på pass med Amanda. Najjs! Var inte så fruktanvärt jobbigt som jag hoppades på. Hon som höll i det snackade om ett annat pass, intervaller med styrka och kondition. Det lät intressant.
Och så åker vi ju snart, skönt att bara komma bort och umgås. Jag tror jag vågar lova att det kommer bli en väldigt rolig vecka med massa skratt. Jag menar: pappa på en islandshäst. Kan det bli annat än kul?! ( Han är lång och inte särskilt van ryttare ) Hoppas mammas knä håller, borde inte var något problem.
SÅ känner jag mig dagen till ära //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela